اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان در اراك پایان یافت
نوشته شده توسط : sadis

سرپرست و مسوول برگزاری اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان گفت: این اردو با شركت 40 ورزشكار نوجوان از استانهای مختلف كشور به مدت یك هفته در اراك برگزار شد.

'ابوالفضل اكبرآبادی' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 'محسن طاهری' سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان بر روند برگزاری و تمرین های این تیم نظارت كامل داشت.

وی ادامه داد: در پایان این اردو 25 نفر از بازیكنان برگزیده برای مرحله سوم آمادگی تیم ملی كه دهم فروردین ماه آتی در تهران برگزار خواهد شد انتخاب شدند.

سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان خاطر نشان كرد: تا انجام بازی های آسیایی كه شهریور ماه سال آتی به میزبانی قطر برگزار خواهد شد، تیم ملی هندبال نوجوانان كشور 12 دوره اردوی آمادگی در نقاط مختلف برگزار خواهد كرد.

اكبرآبادی اظهار كرد: همچنین تا بازیهای آسیایی این تیم به دو تورنمنت خارجی در آسیا و اروپا اعزام خواهد شد تا بازیكنان به آمادگی و هماهنگی كامل برسند.

وی یادآور شد: همچنین تا قبل از بازی های آسیایی قطر در صورت حمایت مالی و وجود اسپانسر مسابقات شش جانبه هندبال با حضور دو تیم آسیایی، یك تیم اروپایی و دو تیم از داخل كشور و یك تیم از استان مركزی با عنوان جام امام خمینی(ره) یا امیركبیر در اراك برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان كشور بیان كرد: در این اردو سه بازیكن و یك مربی از استان مركزی حضور داشتند.

517/507





:: برچسب‌ها: روز , موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: